it's been a while, Hi.

känns som att det var ett bra tag sen jag besökte bloggen. kan inte fatta att vissa av er faktiskt fortfarande kikar in här.. kanske visar statistiken fel men vad vet jag. en sak vet jag i alla fall och det är att mycket har hänt sedan jag senast bloggade!
- hade en fantastisk sommar 2012, kanske en av dom bättre faktiskt även fast det flertals stunder kändes som att tiden bara stod still och även fast sverige inte levererade med något sommarväder. spenderade mesta delen med mina närmsta, tränade, åkte utomlands med en väldigt fin vän och hittade kärleken.
- jag har tatuerat mig. gjorde en väldigt betydelsefull och fin tatuering tillsammans med min syster. "to infinity and beyond our path through life will forever bring us together, sister".
- min syster hann flytta till usa, och tillbaka igen. jag tyckte det var väldigt jobbigt men såklart kul för henne att hon skulle bosätta sig där för att studera i två år, men faktiskt slutade det att hon kom hem igen vilket jag är glad för. nu har hon däremot flyttat hem till hennes pojkvän, men det är ju i alla fall i sverige! gotta see it positivt.
- jag har hittat kärleken, pontus. världens finaste kille i mina ögon, behandlar mig på ett sätt som jag inte kan sätta ord på. kan nog inte sätta ord på vad jag känner för honom heller egentligen för inget skulle få det att låta tillräckligt fint och mäktigt, men lycklig är jag och huvudsaken är att han vet om det.
- jag har börjat gymnasiet, vackstanäs. trivs väldigt bra, trivs med klassen och har några av mina närmsta vänner på skolan vilket underlättar stämningen på ett eller annat sätt.
 väldigt mycket mer har såklart hänt, både positiva och negativa saker men här är fem punkter som jag tyckte kunde nämnas. jag kan inte lova att jag är tillbaka med bloggandet, men jag kan lova att kika in här då&då när jag har något att dela med mig av, eller om jag helt enkelt bara känner för att slänga ur mig massa menigar. puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0