tjabbatjenahallå

hej fina ni! känns som att jag har varit ganska dålig på att blogga senaste dagarna, men det är lov.. så come on, vem sitter inne vid datan hela tiden? ;)
igår var jag i stockholm med frida och alexandra, vi käkade och sprang runt i butiker i hopp om att hitta något fint, vilket jag i alla fall gjorde. kvällen och natten spenderades sen hemma hos jacob. och nu är jag back at home again, skönt. tänkte sätta på en film och bara chilla innan det är dags för träning ikväll.. känns som att lovet flyger förbi, vill inte tillbaka till skolan!! får glädjas åt att det känns som vår ute och att jag och mina bästa tjejer ska på avicii imorgon. tagga satan! vi hörs. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0