du och jag under täcket baby


hej! ny vecka nu då... åh jävla måndagar asså.. men dagen har hittills varit bra. jo juste, orkade inte blogga igår när jag kom hem, var lagom irriterad då pga att det tog två och en halv timme för mig att ta mig hem från jacke.. värsta jag varit med om, nej inte riktigt kanske men det var kaos. kommer till östertälje och då visar det sig att min buss inte går, yes liksom!!! helvetet. men var hemma vid elva, duschade då och sen sovdags. vaknade lagom pigg imorse, redo för skola... not. har jättemycket i skolan de två veckorna framöver, så dags för det lite plugg nu innan träningen. har en engelskauppsats som ska vara inne denna vecka så vi hörs senare! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0