love doesn't walk away, people do.



hej eller kanske godmorgon? inte för mig iallafall, jag vaknade runt tio och halv elva satt jag och caroline med frukost i högsta hugg. kvällen igår var lugn.. efter min match, som vi för övrigt vann, tog jag tåget hem till caroline där frida och andrea redan var. vi åt mat och snackade, sen bestämde vi oss för att gå på bio så vi tog oss till sergel.. men det fanns inte en enda jävla bio som föll oss i smaken eller inte var slutsåld, haha great. men vi gjorde det bästa av situationen och hyrde film istället. riktigt mysigt faktiskt!
nu har jag nyss kommit hem och tänkte ta tag i pluggandet, hur det ska gå får vi se.. haha. senare har jag match igen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0