Life is like a dance, when you make a mistake you just continue


yoooo, drog upp till sthlm igår i hopp om att hitta mina hunterstöööövlar. men icke sa nicke, dom fanns inte.. eller jo men inte rätt färg :((( buhuuuu, tog en sväng in i några andra butiker också men kände bara kaoset flöda så jag kom hem tomhänt.. men ändå bra gjort av mig, slösartjej som jag är. i alla fall på hemvägen tog jag en sväng förbi salem/rönninge där jag mötte upp frida och alex, vi kollade på salems innebandymatch och sen drog vi hem till frida och åt. efter det kom även andrea och kvällen slutade väldigt bra. alltid skönt att bara umgås med tjejerna!
vaknade tidigt imorse, drog till match och nu har jag precis kommit hem. sköööööööönt! vi vann matchen med 8-4, så nu taggar jag om för matchen ikväll mot nykvarn. yeah!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0