karlstad imorgon!!!!!

hej och förlåt så mycket för ganska ålig uppdatering men jag har haft fullt upp. igår på dan drog jag till västerås med distrikt för att träna och sen spela match mot skälby. det gick awesome, vi vann med 7-1 och gick därifrån nöjda och glada. idag vaknade jag runt halv elva, fixade mig och tog mig till älvsjö. mötte jacke och sen drog vi till skärholmen, jag köpte present till min mamma som fyller år imorgon och lite sånt där. sen tog vi bussen vidare till heron och åt. mys! sen sa jag hejdå tilll honom och mötte upp christina och daniella istället. haha. vi kollade på bio - new years eve. bra film som påminner ganska mycket om valentines day ;) 
nyss hemkommen och nu ska jag packa!!!!! imorgon åker jag och distriktslaget till karlstad. taggaaa!!
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0