i'm home


tjabbaaa!!! ligger i min egna säng just nu, skitskönt.. men egentligen ville jag nog inte lämna sm och sörmland. tyvärr gick det inte speciellt vidare för oss i karlstad, men vi i laget är nöjda ändå, för så kul och så bra vi spelade under sista matchen är det fan värt att vara stolt över. ingenting slår sörmland, liksom det är inte vem som helst som kan bli utslängda från ett hotell? nej pinsamt, men ärligt. södermanland slår alla i att vara som en familj iallafall.
drog hem från karlstad ganska tidigt imorse tillsammans med natta eftersom vi skulle till täby för att spela seriematch, haha.. mycket innebandy!! vi vann med 7-5 vilket var väldigt skönt, och direkt efter det drog jag hem till jacke och kom nyss hem därifrån. imorgon får jag se vad som händer, men just nu funderar jag starkt på att sova.. för mycket träning o brist på sömn de senaste dagarna, hej!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0