i heard you're a player, nice to meet you. i'm the coach.


hej fina ni! har inte så himla mycket att skriva om faktiskt, nyss kommit hem från skolan och har snackat väldigt mycket gymnasium idag. jag själv tycker att det är jättejobbigt och får lite småpanik för att jag inte vet alls vart jag vill gå, är rädd för att jag inte kommer trivas och så vidare.. men får hoppas på det bästa helt enkelt för egentligen - man kan ju aldrig veta innan man testat. jag funderar på john bauer i liljeholmen och huddingegymnasiet, just för att de har sam-beteende med idrott och ledarskap, jag kan dessutom välja att ha inriktning innebandy. wohooo liksom.. men jag får se helt enkelt kanske ändrar mig helt senare.. ansökan ska in om någon vecka men lär inte vara säker då iallafall. hahaha. varför finns det så jävla mke att välja på? fittaaaaan på de.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0