the best part of life


tjabbatjenahallå.. vi säger så! hahaha skoja mina fina vänner. jag är trött, såååå jävla trött efter att ha suttit i en bil i fleraaaaa timmar. ska nog faktiskt ta och lägga mig i sängen snart. imorgon ska jag till john bauergymnasiet med josefin för att kolla lite där, chillelillpill liksom. innebandyn i helgen har gått bra, eller ja typ. vi tog oss till semifinal men förlorade i sudden mot södertälje rockets. hahaha fittan. jag åkte dessutom på matchstraff i första matchen som innebar att jag inte fick spela våran andra match, hahaha vissa domare är helt enkelt inte bra... skaffa glasögon!!!! okej. lugn nu. ska lyssna på lite mysmusik sen sussa gott. tihi
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0