Life is like a dance, when you make a mistake you just continue


hej sötnosar! kvällen igår slutade ändå bra efter massa omständigheter. haha, helt ärligt fan vad jobbiga tjejer kan vara ibland, inklusive mig själv. haha, efter förra inlägget drog jag och pilö till nykvarn där vi mötte upp frida, andrea och alexandra. hamnade i björkestahallen där vi kollade match och sedan tog vi bussen till östertälje. där hamnade vi hemma hos anders med ett gäng killar, haha askul. speciellt när i princip alla killar var påverkade (läs jävligt fulla) och vi tjejer helt nyktra. var hemma hos pilö strax efter två tror jag, trötta as hell. ja ni fattar nog att vi somnade direkt.. nu är jag hemma och hade tänkt hoppa in i duschen, sedan chilla lite innan denna kväll bjuder på fler äventyr. pusss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0