goodnight sweethearts

hej finisar! jag har precis kommit hem från stockholm. haha förlåt för mitt stressiga inlägg som jag gjort här under. men så blir det ibland, tiden räcker inte till allt. men nu är det lov i alla fall, sjukt jävla härligt. kunna sova ut och bara fokusera på annat än skolan, mycket behövande!! massor har hänt under vecka som varit, ska absolut inte rabbla upp allting men det har varit allt från underbart till kaos, idag var dagen bara allmänt mysig. otroligt skönt att få spendera tid med sina fina vänner, sånt man ska se till att göra väldigt ofta!
nu ska jag krypa ner i min säng, en lugn fredagskväll som förmodligen slutar med att jag somnar om några minuter. hehe, imorgon är jag borta hela dagen, från 09.00 till 24.00. ja så är det när man spelar innebandy, känns bra. men mesta tiden kommer fördrivas sittandes på en buss till hagfors. fan va tagg! hahaha go telge. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0