alla hjärtansdag

hej hjärtisar! 14 februari, kärlekens dag. måste säga att det faktiskt är fint att man firar kärleken med en sånhär dag, men samtidigt så är väl kärlek något man ska visa och uppskatta varje dag? så enligt mig är den här dagen ganska överskattad. 
igår var jag på john bauer som sagt, det var kul. gymnasiet är väldigt fritt vilket det finns både för och nackdelar med men annars så tyckte jag för det mesta om det. har gjort mina val nu och är inte alls säker så vi får se vad som händer om några månader. hehe. har nyss kommit hem från södertälje, åkte skridskor idag i skolan.. kände mig jävligt bra när jag gled runt där bland killarna som spelade bandy och blev totalt utspelad med resten av tjejerna. yes liksom!! direkt efter skolan så stack jag ner till solariumet för att sola några minuter och sen drog jag hem. kvällen kommer att spenderas på innebandyplan, åh min kärlek (haha), match mot tyresö trollbäcken!! kötta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0