if you can't love me now, don't love me later when my later is much greater


hej fina ni! haha otroligt att ni fortfarande kollar in här, blir chockad om jag säger så. värstsämst på att blogga för tillfället, känner inte att jag lägger det som prio ett direkt. lovet har bjudit på allt, har haft så jävla roligt men också så sjukt tråkigt, har ställt till med så mycket kaos men har samtidigt löst flera grejer också. men en sak är säker - mycket lättare om alla bara skulle hålla käften, haha seriously skitsnack in my ass. nog om det, ska inte rabbla upp allt jag gjort direkt för de är way to much men senaste dagarna har jag i alla fall spenderat i örebro med bara massa innebandyspel. best part of life, sjukt va bra den där sporten är. hahaha nästan love of my life också asså!!! trött som in i hell är jag så snart ska jag stänga ner för att sova. seyaaaa another day! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0