you had a lot of moments that didn't last forever, now you in the corner try'na put it together.


hej sötnosar! nu är det faktiskt nicole här som skriver, duktig? javisst! ;)
måste tacka min otroligt fina vän frida för inlägget igår, hahaha.. tror inte att hon är det enda som hoppas på att jag ska blogga varje dag med tanke på att det finns vissa som tjatar på mig. men vet ni vad? har lovat mig själv att ändå försöka blogga då och då när tiden räcker till! även fast det egentligen händer ganska så mycket i min vardag och i mitt liv så känns det inte som att jag har ett piss att skriva om.. jävligt märkligt, så därför får ni veta det vanliga nu.. haha kom hem från skolan för en stund sen och nu ska jag lägga mig i soffan framför one tree hill-avsnittet som gick igår. åh älskvärt program. och sedan träning efter det.. innebandy såklart!
nej, soffan väntar och huvudvärken dunkar.. vi hörs! pussss

Kommentarer
Postat av: anna

lägg ut en blid på dina naglar snygging!!! puuuss

2011-09-26 @ 17:49:38
URL: http://annabergman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0