Frida här!

Tror inte att jag är den enda som går in på Nicoles blogg och blir lika besviken varje gång för att man alltid ser samma gamla inlägg högst upp. Eller har jag fel? Så nu tänkte jag vara lite snäll och hjälpa Nicole att blogga så att ni får något att läsa! Och bara för att vara extra söt så tänker jag säga att ni som känner Nicole ska vara riktigt glada för de och hålla hårt i henne. För en sån bra tjej är fan svår att hitta. Fast att hon har stor röv som tar upp hela sängen när man ska sova och fast hon alltid står i vägen för spegeln när man försöker fixa sig så man måste skrika på henne, så är hon bra. Är riktigt glad att vi lärt känna varandra så bra som vi faktiskt gjort och jag kan inte tacka henne nog för allt hon gör för mig. Man kan verkligen prata om henne med allt och hon förstår alltid! Världens bästa helt enkelt. Men nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva så puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0