the day before monday..

helllooooo my friends, hoppas ni har det bra! själv är det faktiskt helt okej. imorgon är det måndag igen, totalt otaggad ska jag säga er.. men vafan det är livet. dags att bita ihop igen.
min helg har iallafall varit jättebra!! lagfesten och femkampen vart ooootroligt bra och jag har nog inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde den kvällen, åååh vad jag tycker om alla i laget. var hemma vid två och sen imorse klev jag upp halv åtta. fml. åkte då enda ner till björkvik för att spela match mot örebrooooo, fan va grymma vi i sörmland va alltså! vi vann med 10-2, fetttt vääääärt. hahah.. men gissa om jag är heeeeelt slut nu? ;) aaaa jag tror ni vet svaret nästan. just därför ska jag krypa ner i sängen nu! imorgon har jag både skola och tandläkarn. aaaaoutch.
godnattt!

bjuder på en bild från femkampen, fler bilder kommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0