fun is all we neeed


den här helgen är helt fullspäckad.. känns nästan som att jag inte har tid att andas vissa stunder. igår efter skolan drog jag och pilö hem till frida, vi var där ett tag med mötte sedan upp satu på stan. någon timme efter det mötte vi även upp dala och jesper. vi tog oss hem till frida och hade någon form av filmkväll.. mys, och jag var inte hemma förns vid halv tre inatt och sen imorse skulle jag upp vid halv åtta. faaaaan va taggad! hahaha.. drog till västergårdshallen för att ha miniturnering med hela telge som förening. skitkul faktiskt, speciellt eftersom vi nya i laget fick våran inkilning med att skämma ut oss litegrann framför alla..hmm, alltid trevligt. nu har jag varit hemma i en timme och ska strax ta mig in till södertälje för att träffa laget igen. nu är det nämligen dags för både femkamp, middag och lagfest! känns som att det kommer bli en bra kväll!
imorgon ska jag upp vid sju-halv åtta för att ha träningsmatch med distrikt.. hahaha! kill me, men vad gör man inte för innebandyn ;)
nu har jag inte tid att sitta här längre, så ha en bra lördagskväll allihopa! pussss

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-09-10 @ 16:47:05
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0