Efter regn kommer solsken


hej sötnosar! kom nyss hem från skolan, slutade vid fyra idag.. ååååh långdagar..dessutom matematik som bara består av en jäkla massa brainfuckers.. men nu är det över och imorgon är det fredag, fan va härligt. helg!!!
jag hann tyvärr inte blogga igår, jag hade tänkt göra det men direkt efter att vi haft fotbollscup i skolan så tog jag mig upp till stockholm och träffade fredriken, och direkt efter det till huddinge för att kolla innebandymatch, huddinge-djurgården, så det var full rulle hela dagen.. kom hem vid tio helt död. heheh.. men jag gillar såna dagar när man har något att göra, fast idag måste jag säga att det ska bli skönt att få ligga på soffan framför en film ett tag innan träningen ikväll. så det är de jag tänker göra nu! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0