you don't know you're beautiful, that's what makes you beautiful


godmorgon fina ni! idag är det fredag, haha.. som jag påpekade i förra inlägget ;) nej men det är superskönt. ska strax börja dra mig mot skolan, börjar kvart över tio så jag har lite tid på mig. har först en lektion och sen dans, efter det åker jag hem till frida. hoppas på attt hon mår bra då vilket hon inte gör nu, men med mig i farten ska det nog lösa sig. haha.. nej, men jag vet inte om jag kommer blogga så mycket mer idag. det blir inte så mycket dator nämligen, ikväll blir det upp till sthlm för fest!!! och imorgon bitti har jag cup. haha.. bra kombination.
ha en bra fredag!
pusss

Kommentarer
Postat av: anna

sv: haha babe jag har alltid tid för dig!!! men just nu har jag inga pengar på mobilen (ovanligt) men ja, nu är det ju höstlov och allt!! COME TO MAMA. Vi måste prata om allt som hänt också (.......)



HAHA jag dör varje gång jag ser något som har med Justin att göra i den blogg :') och nu one direction..

2011-10-28 @ 17:11:24
URL: http://annabergman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0