you don't have to be pretty, to be beautiful


hej fina ni!
jag mår bra och hoppas ni alla andra också gör det!
kom nysss hem från skolan, idag är det torsdag och imorgon fredag..vafan händer med dagarna? dom bara flyger iväg, skönt men samtidigt inte. känns som attt allt plugg bara radar upp sig i en hög framför mig, inte blir den högen lägre nej, snarare högre. imorgon har jag en krönika som ska vara inne för betygsättning, tror ni jag har börjat? om ni tänkte nej där så har ni rätt. oh.. krönika, nja inte riktigt min grej känns det som, visst jag älskar att skriva men inte sådär.. tungt men det är bara att sätta igång. idag hade jag förövrigt "prov" i engelska, gick väl hyffsat och imorgon ska jag fortsätta på mitt prov i so, ja ni hör ju. skola, skola, skola. fan va skönt det ska bli med helg, och att jag börjar kvart över tio imorgon gör det hela ännu bättre!!!! hihi.  pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0