far away, so far away from you

halloj! har precis fixat mig och lite sådär.. asfrääääsch tjej!!!
kvällen igår var faktiskt bra, lite segt i början eftersom jag och frida knappt kände en enda människa på festen, men mot slutet vart det niceeee! var hemma vid 2-halv3 tiden och steg upp innan åtta imorse. piggg o glá! eller? drog till kumla för attt spela kvalet till sm dj18. gick hyffsat bra, sista matchen var ett rent helvete men samtidigt en av dom bästa matcherna jag spelat. det går ihop på något konstigt sätttt, kan säga att vi avgjorde matchen på dom sista 13 sekunderna med 2-1 och tog osss vidare till sm i göteborg i februari!!!  så jävla awesome och sådan ren jävla lycka när slutsignalen gick. lider med laget som vi slog ut, men äschdå.. i innebandy måste man vara ego. and so are we.
nog om det, nu ska jag in till södertälje för att spendera kvällen med två av mina finaste tjejer, caroline och frida. nääääääääis.
pusss

en bild på mig från igår innan vi drog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0