give me your strength, please. just do it.


hey babes! kom precis hem från match i nyköping, det gick helt okej. vi mötte onyx och det slutade 3-3, man kan väl säga att vi ska vara nöjda med matchen men inte med resultatet. vi hade spelet på våran sida men massa annat emot osss, it will be better for next time, i promise.
vaknade som sagt upp hemma hos alexa imorse med tjejerna, abbe och jesper. det var riktigt mys där, vi kollade idol, snackade, osv.. jag avslutade också kvällen med att somna mitt på soffan medans filmen vi kollade på rullade, trött tjej? jaaaa fyfan. vaknade upp en stund senare och la mig då i alexandras brors säng med frida.
jajaaaa, tjejerna drog upp till stockholm idag medans jag tog mig hemåt. sååå är det när man heter nicole och spelar innebandy ;)

nu ska jag mysa ner mig i soffan med mammi och pappi framför någon film. skönt, och jag ska försöka att bara vara glad. jag tog ut all min ilska på plan idag..
ha en bra kväll!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0