telge innebandy


hello babes!
bloggade ingenting igår tyvärr, men satt inte vid en data på hela dagen. hahah duktig! hade först match med d1 mot örebro, vann med 12-4 vilket var jäkligt härligt. efter det mötte jag upp frida och alexa, vi kollade rocketskillarnas match och sen drog vi hem till frida där jag sleeepade.
idag så startade jag hela dagen med d2 match mot serieledarna trosa. tror ni att vi vann eller? förmodligen tänker ni nej, men vi vann faktiskt!!!! vi spelade så sjukt bra att resultatet vart 9-3 till oss. hahaha. yes!!! två mål gjorde jag också, inte likt mig men fan va skönt. nu ska jag duscha, plugga och äta. sen drar jag in till södertälje igen för att kolla min brorsas match. som ni kanske märker så har hela helgen haft fokus på innebandy, men det är så jag gillar det!!! askul ;)
hoppas ni haft en bra helg! pussss








ettt antal olika bilder från innebandyn. både gamla och nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0