Stop comparing yourself to others and try to be the best you can be

stället jag älskade attt komma till, stället jag älskade att vara på och stället jag alltid såg fram emot att vara på, det har bara fallit och nu vill jag inte ens vara där. jag vill inte dit, jag ligger hellre hemma på soffan och inte gör ett pisss än går dit och bara få höra att jag misslyckas. för så känns det för mig, det känns som att jag gång på gång gör något som är fel. visst jag gör inte alltid rätt, men jag vet om det. att låta alla få höra vad jag gjort fel är fan inte rätt, och jag vet att jag inte är ensam om att tycka det.
dubbelmoral.. jag har nog aldrig fått höra så mycket dubbelmoraliga ord under mina 15 år, som jag har fått höra den senaste månaden.
stället jag bara älskade att befinna mig på faller, och jag som person faller tillsammans med det.
det är dags för mig själv att inse att jag måste rycka mig undan, jag är så jävla mycket bättre.. egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0