i'm ready to do whatever if you take me away..



skulle blogga tidigare idag när jag kom hem från stockholm, men så just när jag skulle skriva slocknar min data.. inte så himla bra att ha datan på flera dagar i sträck. hehehe. men nu är allt som det ska igen! happy! jag och mammi åkte först upp till skhlmen men vi hittade i princip ingenting där, så vi tog oss in till stockholm istället. där  köpte jag med mig en jacka från zara hem, otroligt nöjd. hihih. (visar kanske bild på den senare).
nu är jag nyduschad efter en jäkligt jobbig träning, ska slappa på soffan tills jag somnar, vilket nog är ganska snart. hahahah döööööötrött. imorgon ställer jag in mig på attt plugga hela dagen, hur de går får vi se...
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0