höstlov imorgon!!

yoooooo, whats'up? haha.. driver. jag är taggad, så jävla taggad på allting just nu känns det som. imorgon är det fredaaaaaaaaaaag!!! fredag, fan va skööööönt. äntligen lov, äntligen en fest jag ser fram emot, äntligen en vecka kvar till egypten. fyfan va härligt. lovet kommer spenderas på bästa möjliga sättt, hoppas jag iallafall.. lr jag hade ju hoppats på att skippa plugget här hemma helt och hållet men så blir det ju inte eftersom jag missar hela veckan efter lovet. hmm.. men äschdå, det blir chill.
idag efter skolan drog jag förresten upp till stockholmoooooooo för att köpa den finfina jackan jag vill ha, men tror ni den finns i rätt storlek lr? hahaha. fuck. men äschdå, det löser sig. ååhhhh bra nicole, tänk positivt!
alla ni där ute, lova mig attt ni försöker se allt från den ljusa sidan? braaaaaaaaa. haha. trams.
pusssssgodnattt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0