hello angels.. or devils

slänger in ett inlägg såhär framåt nattdags, har nämligen inte hunnit sitta vid datan tidigare. vaknade runt tolv idag, segade på soffan och sen dags för träning.. kul dag. haha mest seg.. men det är söndag och då får det vara så. imorgon är det måndag och skola igen, dessutom har jag prov. fan.. måste nog ta och plugga lite till. men det får ske strax för nu ska jag dra mig mot syrrans rum och brotta ner henne. sånt som hon får räkna med när hon hoppar i min säng och drar mig i håret. hihihi ååååh syskonkärlek!!!
pussssgodnatt

slänger in en bild från idag med min peaktröja pååååå, älskar den för att den har fleecetyg innuti. hihihi lovely såhär när det är kyligt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0