about yesterday!

hey youuuu!
igår efter skolan drog jag som sagt till frida, lite senare mötte vi upp tjejerna på stan och tillsammans gick vi till roxy för att äta. det var mys, men allt var inte riktigt rätt ställt. går inte in på så mycket mer, man får helt enkelt hoppas att alllt löser sig..för på något sätt gör det de tillslut!
jag, caroline och frida sa sen hejdå till resten av tjejerna och tog oss hem till frida. där gottade vi osss med massa tjockisgrejer och pratade mest framför tvn. heheh.
nu har jag nysss kommit hem från frida iallafall och om en timme får vi gäster här hemma. så det är dags för mig att börja fixa mig.. tror inte att jag vill gå runt i sovtröjan direkt ;)
pusss

bild från igår, tagen från fridisens blogggg.
mumssssss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0