q/a

hur ser ditt rum ut sen du flyttade? är det helt klart? kram
svarar på den här frågan i ett eget inlägg, lägger ut bilder då!

varför är du så vältränad?
hmm..det är jag inte :( okej att jag tränar ganska mycket, men när jag inte gör det gillar jag ju att ligga på soffan med gottisgrejer. haha!

beskriv dig själv med 3 ord!
omtänksam, glad och nyfiken

beskriv dina 3 närmsta vänner med 3 ord var!
oj va svårt.. kan tyvärr inte välja ut tre stycken. har flera vänner som står mig väldigt nära!

varför är du så dögullig?
bra fråga, önskar att jag hade svar på den.. haha!

går det bra för dig i skolan?
jo det gör det väl, är otoligt trött på skolan just nu men hoppas det blir bättre efter lovet!!

vilken är din favoritlåt?
hmm.. det är olika hela tiden, förutom jb's låtar, lyssnar jag just nu mycket på solider - gavin degraw och we found love - rihanna. hade du frågat mig för något år sen hade det varit emergency - paramore och thanks for the memories - fall out boy.

vem är din favoritartist? 
svårt att säga en, men några favoriter är justin bieber, rihanna och beyonce.

är du rik?
nej det kan man nog inte säga. fast jag är ju inte fattig.. hahah

hur är det mellan dig och ditt ex nu?
antar att du som frågade syftar på fredrik.. tänker inte skriva ut så mycket här men det är komplicerat och töntigt.

har du något gulligt eller fult husdjur?
nej tyvärr.. :(

vilka är dina närmsta vänner?
alla mina tjejer jag brukar vara med men närmst är nog frida

är du kär?
jag vet inte.. men neeeej.

vad har du för bhstorlek?
85 ffff.. typ error.så stora. hahaha, nej men är det ens intressant?

har du någon på g just nu?
njaaaa.. kan man nog inte säga.

hur tänker du om gymnasium och vad/vart hade du tänkt gå?
har jättemycket tankar, det är både askul och spännande. men jag har inte en blekaste aning om vart eller vad jag vill gå. så jävla svårt, men det lutar mot sam iallafall.

vad har du för ögonfärg?
typ gröna, men med blått i eller något. hahah konstig färg.

är du oskuld?
nej

string/hipster?
string yeaaah

favoritgodis?
allaaaaaa sorters!!! nej men marabou och lösgodis.

favoritdricka?
coooola

favoritvän(ner)?
tjejerna!

favoritminne?
finns massor, men ett som ligger på toppen är veckan på sportscamp 2010.

varför är du alltid så sjukt vacker? alltid vackraste tjejen i rummet!
hahah. sötnos, tack men jag har ingen aning.

favoritfärger i höst? 
mörka färger, svart är alltid en favorit

vad har du för kamera?
canon eos 450D

vart skulle du vilja resa?
usa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0