if you ask me how i'm doin, i would say i'm doin just fine. i would lie and say that you're not on my mind.

hej ni! har inte uppdaterat på ett tag tyvärr. frida sov hos mig i tisdags, och igår drog jag upp till stockholm för en fika med anna. det var jättemysigt, vi satt bara och pratade i flera timmar. underbart! efter det hamnade jag hemma hos fridisen, heheh. vi kollade film, pratade och hade det allmänt roligt som vi alltid har!!! vaknade upp där imorse, men tog mig hem tidigt eftersom frida och hennes familj skullle iväg. nu ligger jag på soffan här hemma med lilla jönssonligan på tv, hahahahah såååå bra!!!! eller?
nu hade jag iallafall tänkt att svara på den lilla frågestunden. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0