Gästbloggning

Frida här igen, eftersom att jag är så snäll så tänkte jag uppdatera lite åt Nicole medans hon är utomlands. Vi hoppas på att hon har regn, eller hur? Kommer ju bara vara pinsamt för mig att umgås med någon som är brun när jag själv är likblek. Kanske till och med gör så att jag slutar umgås med henne om hon är brun och börjar umgås med henne igen när hon är lika blek som mig, eller vad säger ni? Hoppas ni förstår att jag driver! Tycker att Nicole kan ta och komma hem nu, man saknar tjejen redan efter några timmar ju! Men nu har jag faktiskt inte så mycket mer att skriva, får se om jag lyckas blogga igen haha. Annars har ni ju min blogg längst ner i menyn till vänster om ni känner er uttråkade. Puss på er och ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0