friday bitches

hello you. chillade i skolan idag.. hahaha not! pluggade på som fan och lyckades göra en inlämning klar och en redovisning. check! nu återstår bara ännuännu mer. jajaaaaaaaaaaa, helg förfan!!
drog till stan efter skolan och inskaffade mig ettt par nya svarta jeans, asnöjd. jag älskar svarta jeans men mina lyckas alltid bli fula eller gå sönder på något sätt efter typ två/tre veckor. haha! men nu hoppas jag på att dessa håller liteeeeeeee längre iallafall ;) tog mig tilll fridisen sen, har saknat min bästis dupermycket..så det var skönt attt bara få snacka och tjocka pizza som vi är bra på. sedan kom mattias och skulle varaaaa med frida, så jag drog mig hemååååt. skaaaaaaaaaa sova nu!!! megatrött, och imorgon är det innebandy som gäller! godnattpusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0