en miljon nollor, tillsammans kan dom aldrig bli en, hur man än lägger ihop det får man bara en miljon idioter.


sitter vid datan och försöker bli lite säkrare på vilket gymnasium jag är ute efter. inte ettt enkelt val om jag säger så, varför ska det finnas typ 573992 olika gymnasium inom stockholms län? för så känns det verkligen, allt bara snurrar. på torsdag ska vi 9or i skolan till gymnasiemässan, och jag hoppas att efter det är jag lite mer klar på vad och vart jag vill gå. menmeeeen nog om det, skolan var chill idag. skulle haft spanskaprov men det blev inställt till imorgon istället, skönt men kunde ju de mesta redan så bara jobbigt att dra ut på det.. men vadfan kan jag göra åt de egentligen? nadaaaaaaaaa.
nu ska jag vara social på fb och sen blir det mat. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0