don't you know.. you spin me out of control.


hello you! jag är i sverige, hehe.. lite efter, kom ju faktiskt hem igårkväll men jag orkade inte blogga då. mådde både dåligt och var trött efter nästan 6 timmars flygresa. men veckan har varit bra!! kunde vart bättre men jag ska ju inte klaga så mke, hade trevligt sällskap men jag måste säga att egypten inte är ett land som faller mig i smaken. ni som varit där förstår nog vad jag pratar om. jag och josefin, som två unga tjejer, kände oss verkligen som två prislappar där när det varje timme kom fram någon man som ville köpa oss, gifta sig med oss, kallade oss grejer, aaa you name it liksom. så det är skönt attt vara hemma! berättar mer om resan när de kommer bilder.
idag har jag varit på öppet hus på två gymnasium i strängnäs, kändes helt okej faktiskt. efter det kollade jag match och sen har jag mest latat mig på soffan. sånt som behövs ibland!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0