blame it on you, not me babyboo.

har precis duschat och ska alldeles strax krypa ner i min gosiga säng, men innan det tänkte jag höra av mig lite till er! hade spanskaprov idag, fyllde i allting så jag hoppas det slutar bra. fick även tillbaka mitt samhällskunskapsprov och fick vg+, helt okej men kunde lika gärna ha fixat ett mvg. jajaaaaaaa shit happens. imorgon är det gymnasiemässan i älvsjö som gäller, vettefan hur det kommer gå men det visar väl sig. jag kommer förmodligen springa runt där som ett höns och varken veta in eller ut. aaaoutch. efter det ska jag in till stan och kolla lite i gallerian, sedan hem för träning. me like a lot. pussssgodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0