bildbomb från egypten 2011

precis innan landning i egypten!
jag chilllar på strandeeeen, första dagen.. heheh
leker i pooolen, måste bara tillägga att vattnet i poolen var svinkallt. helt sjukt, varje gång man skulle doppa sig var en pina. haha
jag och josefin.. king på att stå på händer. hahaha not
stora pooolen, titta noga och ni ser mig och josefin längst bort.. hihihi
drinkar på hard rock cafe en kväll!
chilllar.. vi åkte ut med en båt en hel dag för olika aktiviteter.. nice! och ja min pappa är asbrun. hahah
på båten igeeeeeeeeeen.
delfiner.. jättefina! men tycker tyvärr inte om vattendjur. hahaha
snorkling!!! gick inte alls bra för mig.. eftersom att jag är räddd för hav och typ fiskar. hahaha geeek
fiskar. usch
båtstopp på ön paradise, mittt ute i ingenstans!!
yeah jag ba poooosar liksom
mamma <3
safari i öknen.. vi åkte fyrhjuling i 45 minuter rakt ut i öknen. haha
sedan red vi kamel.. läskigt. mamma höll på attt ramla av så mycket skratt blev det iallafall!
två personer som lever där ute i öknen.. lider lite med dom. och när man ser hur dom bor så förstår man faktiskt hur bra vi här i sverige egentligen har..
hela gänget i en hydda i öknen.
inne i hurghada på en restaurang sista kvällen innan vi åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0