Be strong girl


det är jättesvårt för mig attt hinna med allting just nu, så jag är rädd attt bloggen hamnar lite åt sidan. bli inte för ledsna för det.. hehehe. nej men jag skriver när jag har tid och lust helt enkelt.
kom nysss hem från skolan, skönt att vara tillbaka och träffa alla igen. även fast det var ganska så tråkiga lektioner så gick det fort, och nu ska jag fortsätta plugga här hemma. kul!!!!
klockan sju är det träning, vilket jag ser fram emot väldigt mycket. måste ju röra på fläsket lite extra mycket nu när jag legat på playan i en vecka, höhöh. dessutom ska my father hålla i träningen ikväll så jag hoppas han lyssnar på mig och gör den extra bra och rolig :D hihih.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0