Remember those walls I built, well baby they're tumbling down..

jag har intalat mig själv att jag aldrig ska falla tillbaka, att jag aldrig ska låta dig få mig att må dåligt igen.. men det är precis det som hänt nu. flashback. jag lovade mig själv att låta dig vara för att jag vet att jag mår så mycket bättre om jag bara kopplar bort allt och går vidare, men ändå så är jag tillbaka där jag var förut. tillbaka på frågan varför? varför svek du mig? varför pratade du inte med mig? och varför hörde du av dig till mig exakt en månad efter vi avslutat allt? det sägs att man inte ska ångra något man gjort.. men endå så hör man folk prata om hur mycket de ångrar saker och det är precis vad jag gör nu. jag ångrar att jag svarade dig, för nu i efterhand känner jag att jag faller mot ruta ett, du vet rutan där vi mötte varandra för första gången, då du var den finaste personen jag sett. om nätterna tänker jag tillbaka på vårat kapitel, på allt fint vi hade tillsammans.. men det är inte så längre. jag är inte kär i dig längre och jag vet det, jag tar bara åt mig av allt du säger iallafall för att du var den killen som betydde mest för mig för 4 veckor sen. jag bad dig att låta mig vara och just när jag hade slutat bry mig, så visar du att du bryr dig. vaaafan, kom igen. jag vet att du inte vill såra mig igen, så varför gör du det?

Kommentarer
Postat av: sandra

du är stark nicole glöm inte det.

du vet vart jag finns hjärtis <3

2011-05-05 @ 13:12:36
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0