"what started out as a simple altercation, turned into a real sticky situation.

hallåååå! känns som att jag varit duktig på att uppdatera de senaste dagarna.. eller? nej fyfan, ska försöka ta tag i det lite nu men lovar ingenting. har haft fullt upp dessa dagar med prao, plugg och träningar och har tyvärr fortfarande det.. men några inlägg ska det nog kunna bli iallafall för så upptagen är jag inte! hihih.
kom hem för någon timme sen. var inne i södertälje och kollade på min syster och hennes klass som hade sin slutproduktion i skolan(dans), jäkligt braaaaaa må jag säga att det var!!!! och sen dess att jag kom hem har jag suttit med ett skolarbete som ska vara inne nästa vecka, och har jag fått ner något på pappret??? svar: nej. om det är någon som är riktigt hej på det här med argumenterande texter så får ni mer än gärna höra av er till mig!!! nej.. nu skämta jag. ska klara det själv, men vet på riktigt inte om jag orkar. hmm.. kan det inte bara typ bli den 13 juni nu? = HEJ SOMMARLOV. neheee tydligen inte..
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0