can you be my doctor? can you fix me up? can you wipe me down? so I can make you give it up.

godmorgon på er! lr godmorgon kanske man inte ska säga nu, men jag vaknade faktiskt för ett tag sen så för mig är det de.  aja, hoppas ni alla mår bra för själv mår jag sådär.. vet inte riktigt vad det är, men något är det iallafall och så äre.
klockan tre så hämtar pilö mig och tillsammans drar vi till andra "talangträffen" med sörmland, ska blir jättekul men jag är tyvärr inte så taggad som jag hade hoppats på att vara. men har jag tur så kommer det sen!!! :) nu ska jag ta det lugnt, äta lite ben&jerrys som finns kvar från igår (braaaa start på dagen!!) haha.. förresten, alla som såg eurovision igår, fan va surt det var att sverige åkte ner på tredjeplatsen. håller ni inte med mig lr? azerbaijans låt sög ju helt galet. sjukt ju.. jajaaaaaaa nog om det. vi hörs senare! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0