today, we're the best!

go'kväll.. haha! har inte hunnit blogga på hela dagen, den har varit helt fullspäckad. började med uttagning som gick hyffsat bra, drog direkt till stockholm med pilö för cup. oherregud, vi vann alla tre matcher och nu är vi vidare tills imorgon!!!!!! asbra. kom hem vid halv åtta och då stack jag och pilö till nykvarn med min moppe.. och det ska vi inte ens tala om. min moppe suger rent ut sagt. dags att fixa den? jaaaa. hahaha motorstopp minst 10 ggr, vet inte om det var fel på mig&pilö eller på moppen men något vare fan. tog iallafall drygt 1 timme att komma till mig från nykvarn! helt galet. tio min med bil liksom.. hmm.. nu har vi eller jag precis färgat pilös hår, vet faktiskt inte om vi ska snacka om de heller.. hahahaha. kan säga attt det är mycket blont iaf!!!! vågat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0