the memory of you still lingers on and our song is playing in my head on and on

borde jag börja detta inlägg med att säga hur fint väder vi har eller? kan knappt fatta det själv, förra veckan snöa det och nu har vi 25+ med strålande sol. kännns förjäkla underbart!!! hopppas med hela mitt hjärta att det håller i sig nu, och jag tror ni hoppas med mig faktiskt? ;) hihih.
kom hem från skolan för ett tag sen, dagen gick otroligt snabbt och nu sitter jag här. var nyss beredd på att åka in till södertälje för träning.. men sedan beslöt jag mig för att inte göra de, håller mig hemma idag. är både sliten från helgen och har massa plugg som ska bli färdigt, så det blir min kväll! ska även försöka lägga mig tidigt.. har fått en dålig vana att jag sitter vid datan way 2 long på kvällarna.. jävla facebook. haha.
nu ska jag lägga mig ute i solen och ta fram en bok som ska vara färdig i skolan om några veckor! pussss

ta mig tillbakaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0