"that should be me holding your hand..

yoooo bloggen. idag är jag på bra humör, riktigt bra faktiskt.. lr jaaaa kanske lite småtrött sådär men annars är det härligt! spanskatestet idag i skolan gick rent åt helvetet, hur kunde jag göra så dåligt ifrån mig?!!!! hemskt ju.
hahaha. sa precis att jag är på bra humör så börjar jag klaga.. hmm..bra! iallafall efter skolan stack jag ner på stan och mötte upp min finaaaaaa vän caroline! vi satt vid maren och hade det mysigt under solen, tills vi typ dog av värme och gick in till mc'donalds istället (y' satt där och snacka tills det var dags för mig att dra hem. nu kallar min svenskauppgift på mig! fan va tråkigt att jag alltid slutar mina inlägg med samma sak.. men vafan, just nu äre bara pluggplugg&plugg!!!! jag dör. pusss


Kommentarer
Postat av: D

naaaaw cute pic :')

hihihih puss <3

2011-05-10 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0