SUNday

kom nyss hem. semifinal och final idag dåååå.. och det gick mer än bra. fan va grymma vi var, semin vann vi med 7-1 tror jag och finalen vann vi med hmm.. minns inte men kanske 6-0. iallafallll fatta känslan! gaaaaash vad jag älskar att ta hem guldet! dessutom vart jag matchens lirare i finalen, hihihh.. men jag gav faktiskt bort mitt pris till söta ellen för att jag tyckte hon förtjänade det! hela laget var otroligt bra, och man kan inte fatta att mer än hälften av deras tjejer i laget är 98:or. men så äre.. tack brudar för cupen!  
nu ska jag plugga och ta det lugnt som fan. jag och pilö märkte imorse att vi knappt kunde gå pga träningsvärk i rumpan.. hahahaha hemskt! och fatta hur ont vi har nu efter två matcher till. fy. nu ska jag lataaaaaaaa mig! 

medaljen..

som passar braaa in i min samling. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0