Some people have to learn, some people wait there turn, some people but not me.

hej dääääär! hoppas att alla ni mår bra, för det gör verkligen jag. även fast jag har allt från plugg till huvudvärk så mår jag faktiskt bra.. jag är otroligt tacksam för alla fina vänner jag har! utan dom hade jag inte varit någonting, på riktigt. allihopa nu, tänk på att lägga ner tid på era vänner!!! hihih.
dagen har varit superbra även fast vädret ute var det tristaste någonsin.. hallåååå?! det är maj nu, det är inte meningen att det ska snöa och skit. shit.. men positivt nu, snart äre sommarlov och jag kan inte annat än att se fram emot de.. hela lovet kommer starta med en otroligt nice vecka..nej nu ska jag inte berätta för mycket, det tar vi en annan gång ;) efter skolan idag iallafall så drog jag ner på stan med världens bästa mirna! vi kollade affärer och åt lite (läs mycket). jag och mirna har alltid lika mycket att snacka om, de spelar ingen roll att vi ses varje dag. hahah. snart ska jag plugga lite inför mattetestet jag har imorgon, och sen äre desperate housewives. pussss



underbara shorts jag köpte idag.. ännu bättre att mirna köpte exakt likadana. hihih

Kommentarer
Postat av: Bahtijarevic

Jag älskar dig världens underbaraste tjej! Dig har man alltid roligt med hihi :* <3

2011-05-03 @ 20:56:27
Postat av: sandra

jag har också kollat på dom där shortsen. grymt snygga!

2011-05-03 @ 21:05:50
Postat av: Anonym

vart har du köpt dom där snyggingarna? puss

2011-05-04 @ 18:21:09
URL: http://saandracaroline.blogg.se/
Postat av: D

mumsssssss på översta bilden!

hihihi

2011-05-04 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0