just know that you're not in this thing alone, there's always a place in me you can call home. whenever you feel like we're growing apart.. let's just go back to the start.

sitter i mitt rum, helt ensam i mörkret.. haha.. nej men kvällen vart inte riktigt som tänkt. jag, frida och några till hade först tänkt att gå på bio, men nej.. sedan skulle vi bara vara några stycken sådär, men nej inte de heller.. det slutade med att jag sitter här hemma och frida är med dom vi tänkte vara med. jaaaa.. kan inte ens förklara varför det blev så.. eller vill helst inte gå ut med anledningarna i bloggen. haha men iallafall jag drog från frida vid 6 och sen dess har jag bara suttit vid datan. tur att det går att roa sig med faceboook och stuff like that ibland alltså!!! räddaren i nöden ;) hihih. nu ska jag njuta av lördagskvällen tillsammans med.. hmm min spotifylista! pusss

passande bild lr?
nooooot. men förjävla härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0