I stare at my reflection in the mirror, why am I doing this to myself? losing my mind on a tiny error, i nearly left the real me on the shelf.

kul det är att logga in på bloggen och se att min statistik har höjts! brukar inte kolla min statistik eftersom jag inte bryr mig så mycket om det egentligen, men nu var jag lite nyfiken.. vettefan varför ni läser min blogg för.. men lite kul måste ni ju endå tycka att det är eftersom fler och fler kikar in. hihih! söta ni är, och ni blir ännu sötare om ni kommenterar lite mer så att jag kan se hur många som verkligen läser och vilka ni är!! :)
jag kom för övrigt precis hem från stockholm, första praodagen idag. hmm.. hur ska jag sammanfatta den? jobbigt men roligt kanske.. nej jag vet inte riktigt. kan berätta att jag praoar på ett café i storstaden och vid lunchtid kommer det folk som fan. hahahhh.. hoppas på att inte få göra exakt samma grejer hela veckan, men om jag tänker rätt så lär jag ju få ta hand om stora delar av disken hela tiden. fuck disk.
nu ska jag tagga träning.. känner inte att jag är på topp för det egentligen, men mina tjejer i laget och känslan av att stå på planen gör att jag orkar palla mig dit iallafall.. (även fast det är fittfys) hahah.
juste, tänkte börja med en ny liten sak i bloggen.. ni lär märka det men kan berätta att det handlar om låtar. och jag gör det bara för att jag älskar att dela med mig av musik!!!! börjar med det senare idag. pussss

fucking amazing girl.. just look at her.

Kommentarer
Postat av: sandra

du vet att jag läser stumpan <3

2011-05-17 @ 13:52:51
URL: http://sandrahabibolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0