helgen

hejdäääär! kom nyss hem från elin, lr stack bara dit för att hämta min moppe som jag lämnade där igår innan jag drog in till södertälje. heheh. nu hade jag tänkt att berätta lite för er om helgen som varit, sedan ska jag fan ta och plugga.. skit också!

fredag: efter moppekursen drog jag till min frida, vi fixade oss och lite sånt. sedan vid tio kanske så mötte vi upp hallberg, tillsammans tog vi bussen hem till robban. där var vi ca 20-30 pers som paaartade lite. tyvärrr kom både securitas och polisen dit.. så jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta festen. men det var trevligt att träfffa lite nytt folk, bara vara och ha allmänt kul, så mycket som jag skrattade den kvällen sååå ja. herremingud. efter ett mysigt avslut så drog jag mig hemåt, väl hemma vid kvart över tre så somnade jag direeeeeeekt. galet!
lördag: vaknade vid halv ett med en förjävlig huvudvärk. hahah.. fattar faktiskt inte varför, men aa. klockan två stack jag och pilö på träning. distrikt ni vet, sistaaaaaa dessutom innan dom plockar laget. kändes från början förjävligt att vara där och träna den dagen, men måste säga att jag gjorde bra ifrån mig och nu väntarrrr vi alla på resultatet som kommer nästa helg.. gaaash dör lite. menmeeeen efter träningen bestämde jag och pilö att vi skulle dra till mig och fixa oss, sedan ta moppen in till nykvarn. och så blev det.. vi drog hem till elin i nykvarn. men väl där bestämde jag mig för att sticka in till södertälje för att vara med frida. hmm.. kom in till södertälje vid halv elva, vidare till mcdonalds för lite mat åt fridaaaaa. sedan gick vi till robban där det var fest igen, men nej in gick vi inte. jag och frida drog hem istället.. haha. jag somnade hemma hos frida, men vaknade av att dennis ringde och prata med frida. dennis och några ville att vi skulle komma till dom och sova. tyvärrr blev det inte så, men det kan man nästan förstå när klockan visar halv tre på natten. haha! jajaaaaa..
söndag: idag då, drog från frida vid tolv. stack på min systers dansföreställning, jäkligt bra!!! och nu sitter jag här.. dagsssss för plugg! svenskainlämning imorgon.. och har jag börjat? svar: nej.

en bild som är helt utanför inlägget.. men jag kände attt något behövdes för att göra texten roligare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0