goodnight..

hej där! klockan börjar närma sig tolv och jag ska alldeles strax lägga mig i sängen och sova, först hade jag bara tänkt att höra av mig till er! bloggade ingenting igår, och det var för att jag helt enkelt inte hann.. först skola och sen träning. idag var det skola igen, efter det tog jag mig till pershagen där jag mötte fridaaaaa. vi fixade oss, hahaha det låter jäkligt muppigt men det behövdes, tro mig.. ;)  när klockan var halv 6 drog vi oss till stan där vi träffade nicke och sebbe. vi gick runt och snackade mest, hah. gjorde i stort sätt inte så mycket, men det var kul att träffa dom iallafall! imorgon är det fredag!! och jag börjar dagen med att springa 1 mil med min skola.. snällaaaaaaaaa, fyfan vad jag är taggad!!!!! eller inte.. jag lär ju dö. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0