go on and break me down, I know I can handle it.

kom precis hem.. från ja, gissa vad? haha.. skitskola. guuuud så trött jag är på skolan, klarar inte av att va ens en dag till där med plugg. men vad gör man inte för betygen. hihih, dessutom så äger själva kringlaskolan så lite nice må jag säga att det är iallafall att vara där. men att jag har ett prov på onsdag lockar inte direkt.. jajaaaaaaaaa. nu äre snart träning som lockar, fan vad jag ska snacka med michaelaaaaaaaa!!!! girlstalk or whaaat?!?! galet. men innan träningen ska jag faktiskt ner på stan och köpa en grej.. inget speciellt utan bara lite som behövs, som smink tex. hahaahhh. flum. vi hörsssssssssssss babes för nu ska jag snacka med lite söta personer på facebooook innan maten! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0